Bloggterapi.

Då var det dags igen. Kanske lite bloggterapi i ett par veckor tills hjärnan trasslat upp knutarna. Det brukar ju bli så. Egentligen så vet jag inte riktigt vad det är som är "trassligt" men någonting gör att jag ligger vaken vid denna tid på dygnet utan att sova. Sist jag fick en bloggperiod så fick jag en del respons på det jag skrev. Vilket var väldigt roligt! Det kanske kan bli så igen? 

Min vardag rullar på som den gjort ett tag nu. Inga extrema utsvävningar åt något håll alls. Mer om det senare.

Nu minns jag varför jag alltid bloggar nattetid.. Det är jättebra sömnmedel. Även om allt som analyseras inte skrivs och allt som skrivs inte analyseras så analyserar hjärnan en hel del i skrivande stund. Är det inte fantastiskt hur hjärnan fungerar? Helt plötsligt, efter ett par timmars misslyckade försök till att sova, så känns det som om jag inte kan hålla ögonen öppna längre. Därför säger jag nu, med största tacksamhet till bloggen, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0