Huvud.

Gå ut ut mitt huvud!


Kommentarer
Postat av: Foten i röven

Jag förmodar att du menar ut ur...

Och det gör jag direkt när du kommer hit och hämtar dina saker samt ger hyran för tiden dina saker är här (du får ju 5000kr/mån från socialen just till hyran)... Samt att du får stå för komplett låsbyte i och med att du har kvar nycklarna och jag vill inte ha massa löst folk springande här i tid och otid.
Har du inte hämtat dina saker senast på måndag så beställer jag nån flyttfirma att hämta sakerna till deras magasin, som kommer att kosta dig bara en massa extra pengar (som jag förmodar att du ändå inte har) för att lösa ut dom därifrån eller så kör jag själv dom till soptippen (blir ju billigare för dig!), förutom Vincents prylar som hans far säkert kan hämta härifrån!

2013-05-08 @ 19:46:45
Postat av: Anonym

Man kan ju också ta betalt för att ta hand om andras barn 24/7 Nathalie, påminn den människan om det.... Oförskämt ....

2013-05-11 @ 10:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0