Förvirrande.

Jag önskar att jag kunde ta allt med en klackspark och inte tänka och analysera allting så mycket. Jag önskar att jag kunde få se vissa saker utifrån. Jag skulle vilja veta hur saker är från någon annans perspektiv.

Vissa människor visar en sak och säger en annan. Det gör mig förvirrad. I olika situationer är det, det som personen visar, som är det man vill se och det den säger är det som man inte vill höra. Och i andra situationer kan personer säga saker som man vill höra, men visa någonting som man inte vill se. Budskap som sägs, går fram. Men varför agera efter någonting helt annat då? Som sagt, förvirrande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men stackars nathalie då alltid snyft snyft för dig och du står alltid helt oskyldig till fel efter fel och misslyckande efter misslyckande i ditt liv. Konstigt att det händer massa dåligt i ditt liv jämt och du aldrig gjort nåt fel. You fukkking saint!!!

2013-05-23 @ 16:28:08
Postat av: Jenny

Du som skrev den där kommentaren vet inte vad du pratar om så va tyst och dra åt nått annat håll, varför läser du om du inte tycker det är skit. fegt att inte skriva ut ditt namn heller för den delen!
Jag vill iallafall ge dig nathalie en stor eloge för att du vågar gå ut med alla dina känslor såhär, bra gjort! jag är själv en sökande grubblande tänkande person med massa känslor. Ja känner igen mycket av det du skriver. Skulle va kul att prata lite via mail! Mvh Jenny

2013-06-01 @ 19:11:15
URL: http://jenjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0