Oro.

Vincent har bakat egna små bullar. Det var kul! ^^

Detta inlägg publiceras för att en del personer har reagerat på att jag bara skriver negativa saker i bloggen. Och visst, jag förstår att folk reagerar, men det händer inte BARA tråkiga saker i mitt liv. Visst, det mesta som hamnar här kan tolkas som om jag vore världens deppigaste människa. Och vissa stunder är jag det. Men, jag skriver om det som rör sig i huvudet på mig. För att kunna ventilera. Att Vincent bakar små söta bullar, är ingenting jag känner att jag behöver ventilera. Därför hamnar det inte i bloggen (eller jo, nu gör det, eftersom jag försöker få fram en poäng). Men att jag väljer att skriva om negativa saker är främst för att jag behöver få ut det som rör sig i mitt lilla huvud. Självklart har jag vänner som jag kan prata med, och det gör jag också i viss mån, men vissa tankar vill jag få ut utan att behöva berätta precis allt. T.ex. så tror jag inte att det är många som skulle gissa rätt på vad mina inlägg handlar om, även fast dom vet allt om mig. Det är bara det att jag ibland behöver få kräkas ur mig vad jag KÄNNER. Och inte vad det handlar om.
Så, jag hoppas att detta inlägg stillar mina söta läsares nerver. För jag kommer inte, under vilka omständigheter som än kan tänkas dyka upp, skada mig själv. Inte medvetet iallafall. Sen kan vissa beteenden kan vara destruktiva, utan att man är medveten om det. Men det är en helt annan femma. :)

Här kommer även en bild på Vincents söta små bullar som han har bakat helt själv (nästan).

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/530097/images/2013/pic_50e5af5c9606ee1fdb659c1f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0