Ofokuserad.

Jag känner mig inte riktigt riktig. Det är någonting i min kropp som inte stämmer och jag har ingen aning om vad det beror på. Min hjärna är distraherad. Jag kan inte fokusera alls på det jag håller på med. Idag på körlektionen så gick det sämre än det gjort innan. Jag sitter och kör och upptäcker saker alldeles för sent. Det är inte alls bra, eftersom jag snart har uppkörning.. Jag vill inte kugga för att jag är ofokuserad. Min lärare frågade t.o.m. vad det är med mig idag. Att jag inte alls kör lika bra som jag brukar göra.

Någonting är det som inte är riktigt riktigt. Samma saker spelas upp i huvudet på mig. Samma saker om och om och om igen. Saker som inte borde finnas kvar i min hjärna, men som tyvärr inte verkar gå att radera. Samma saker. Jag orkar inte vara ofokuserad längre. Jag vägrar kugga p.g.a. dessa omständigheter. Omständigheterna ska inte få förstöra mitt körkort OCKSÅ. Det räcker med allt som redan är förstört. Jag hoppas att morgondagens möte kan ge mig lite mer lugn. Så jag slipper gå runt och tänka hela tiden. Usch! Fy! Blä!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp, det gör hon :) än så länge iaf! ^^

2013-01-28 @ 20:33:20
URL: http://Ingenlattemamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0