Tomrum.

Jag har ett tomrum inombords. Ett tomrum som jag så desperat försöker fylla. Det går inte. Vad ska jag göra? Jag försöker och försöker fylla, fylla och fylla, men det känns fortfarande helt tomt. Vad ska jag göra för att fylla ut det utrymme som ekar? Hur ska det sluta vara så tomt? Just nu har jag mina metoder, men jag vet att det är destruktivt, och jag måste sluta. Jag vet att det är fel, men för stunden känns det bättre. Efteråt så mår jag bara ännu sämre och den tomrum jag hade känns ännu större. (Nej, jag skär mig inte, jag slår inte mig själv och jag är absolut inte självmordsbenägen, för den som uppenbarligen inte känner mig) Jag saknar något, men jag vet inte ens vad det är. Någonting är borta och jag vet inte ens vad jag ska leta efter. Jag har ett tomrum som jag inte ens vet vad jag ska fylla med..


Kommentarer
Postat av: -.-.-.-.

stå på dig! ta ingen skit och kämpa för din son, han behöver dig när Z väljer bilarna och annat framför honom och när han väl har lilla V så är de ändå hans mamma som passar på honom om han inte har någon kompis med barn som han kan umgås med så lilla V är upptagen av att leka.. dom aldrig håller det dom lovar och väljer andra saker framför det riktiga livet är skit! Ge lilla V den kärleken hans pappa inte kan ge! mamma är alltid den bästa, lev för honom!

2012-10-07 @ 01:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0