Karmajävel.

Adrenalinet pumpar.. Jag är så irriterad på saker och ting. Jag hoppas att saker kommer till sin rätt.. Karma måste skärpa sig. Jag har växt upp och försökt, i den mån jag kan, att leva efter karma på bästa möjliga sätt. Men nu på senare år så tror jag att det bara är Bull Shit! För, gång på gång på gång på gång så sviker karma mig. Folk som inte, enligt min mening, lever efter karma får ibland så mycket lycka kastat i ansiktet på dom själva så dom ibland kräks en liten lyckospya. En liten spya som endast står för orättvisa. Jag blir så förbannad när det händer. Jag ska sluta leva efter karma. Jag ska numera leva efter principen "Jag gör som jag vill och skiter fullkomligt i alla andra". Och skulle det nu vara så att karma finns och ska straffa mig så visst, gör det. Då har jag iallafall större förståelse för varför saker blir som det blir. Just nu talar jag inte bara för mig själv. Jag menar, jag känner så många människor som verkligen är fina personer i hjärtat och själen, men trots det så får dom ingen lycka. Varför? Jo, för att karma inte finns. Sen finns det dom äckliga parasiter som bara förstör och förstör och förstör för andra. Jag säger inte att det nödvändigtvis måste hända någonting negativt med/mot dom, men det är oftast dom som kräks irriterande lyckospyor. Jävla karmajävel. Jag vill också kräkas! 

Kommentarer
Postat av: Flickorna i mitt hjärta,..

Skickar styrka till dig och hoppas att du kan fina ro och glädje igen..,känner såväl igen det du skriver om i ditt inlägg, en sak är iaf säker du är en KÄMPE =) kram

2012-10-10 @ 00:40:35
Postat av: Anonym

Ta hand om di son så kanske karma tar hand om dej

2012-10-13 @ 13:24:25
Postat av: Flickorna i mitt hjärta..

Gud vad elakt skrivet och ser man du är visst anonym med, idiot..

2012-10-18 @ 23:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0