En fot i röven.

Saker och ting sätts i rullians och snart finns ingen återvändo. Väntar på några olika samtal med diverse olika besked och när jag fått klartecken så är det bara att tuta och köra. Sen går det inte att bromsa. Situationen är ohållbar och det insåg jag för länge sen. Jag har inte gjort någonting åt situationen p.g.a. rädsla och brist på energi. Tack och lov har jag en fot som sparkar mig i röven när jag inte längre orkar.. Jag kan verka grinig och irriterad över denna fot, men allt du säger går in och jag är oerhört tacksam, även om det inte märks. Jag vet att det blir bäst så, men det är jobbiga steg att ta, så sparkarna i röven är välbehövliga. Tack! <3
Jag vet att jag har en lång väg framför mig och det kommer inte bli lätt. Jag kommer säkerligen vilja ge upp många gånger och då hoppas jag att du kommer med foten och fortsätter sparka mig i röven när jag behöver. :)
Gode Gud (eller vem/vad det är som bestämmer) låt detta gå vägen, helst relativt smärtfritt också. Jag skulle vara så oerhört tacksam.


Kommentarer
Postat av: "Foten i röven"

Keep it going, HotMama !!!

Jag står vid din sida hela vägen, du har varit väldigt modig som har kunnat ta ett svårt beslut mitt i allt annat "oreda" i ditt liv just nu, och jag låter ingen "anonym", eller nån annan för den delen, hindra dig för att nå slutresultat som blir det bästa för dig och Vincent...
Att alla "anonyma" kanske inte gillar läget eller mig skiter jag fullständigt i, jag är inte i direkt behov av nya kompisar. Jag vill bara att du och Vincent har det så bra som möjligt, i alla lägen. <3

Av dig "anonym" som brukar kränka och nervärdera Nathalies inlägg vill jag bara fråga:
Ain´t Life A Fucking Bitch, BITCH??? :p

2012-11-22 @ 08:22:18
Postat av: Anonym

En fot i baken- Nej mitt liv är SUPER! Till skillnad från andra så påpekar jag bara sanningen inget annat. Varken positivt eller negativt bara saningen

2012-11-24 @ 11:06:13
Postat av: "Foten i röven"

Anonym- Jag förstår dig och tror på det vad du tidigare skrivit mer och mer... Har fått lära mig både ett och annat om henne och hennes diverse förmågor och oförmågor.
Numera skulle jag nästan vilja erkänna att jag delar nog dina åsikter om henne fullt ut...

"Man får inte alltid som man vill, inte ens varje gång" :D

2013-05-08 @ 15:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0