Dilemman.

För närvarande så består mitt liv av en hel del dilemman. Saker som folk vet om och saker som folk inte vet om. Det är många, stora och jobbiga val. Val som är avgörande för många olika saker. Jag är rädd. Jag är fruktansvärt rädd för vad som ska hända. När allt nu kommer till kritan så måste jag göra vissa saker som jag egentligen inte vill göra. Men ibland måste man göra saker för sin egen skull, för att man i slutändan ska må bättre.

Dessutom så är jag så less på vissa saker att jag skulle kunna kräkas. En del personer går mig på nerverna och jag orkar inte. En del personer är bara jobbiga små äckliga parasiter i min värld. Fy faan, är allt jag har att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0