Boss eller bossad.

En kräkkänsla sitter i halsen och jag vet inte hur jag ska få bort den.. Saker händer och sker utan min kontroll och jag kan inte annat än titta på. Andra personer styr mitt liv med alldeles för dålig framförhållning. Det bestäms till höger och vänster över mitt huvud och i vissa fall är det mer påståenden än frågor. Hur länge ska jag stå ut med det? Bör jag stå ut med det? Jag är en egen individ med egna åsikter, känslor och tankar och det bör vederbörande ta hänsyn till. Men nej, tydligen så får vissa personer bestämma över andra medans andra bara får bli bestämda över. Bossa eller bli bossad. Jag verkar i denna situation, tyvärr, vara av den senare nämnda sorten. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0