Bollar.

För närvarande har jag ett relativt fullspäckat schema vilket är bra, för då slipper man tänka så mycket hela tiden. Jag har en del bollar i luften och tack vare "Foten i röven" så har jag även en del att se fram emot, så nu behöver inte allt bara vara så negativt hela tiden. En vacker dag ska jag tacka "foten i röven", men inte nu. För fanskapet ska inte veta hur mycket saker och ting uppskattas. Fast, jag tror i och för sig att jag redan nämnt det vid flertalet tillfällen. Fast det talar jag inte högt om. Imorgon ska jag ringa en del jobbiga, men även roliga samtal. Det ska bli kul. Sen nästa vecka ska jag hälsa på min älskade mamma. Som jag har saknat henne. VincePrincen också, såklart! Nu ska jag röka.
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0