Sparad kram.

Jag önskar att jag hade några sparade kramar som låg någonstans och ville bli förbrukade. Jag hade behövt en stor varm famn att krypa tätt intill just nu. En famn så varm och härlig som kunde tala om för mig att allt kommer ordna sig. Att allt kommer bli bra. Att saker som hänt inte får knäcka eller förstöra mig. Att saker som hänt inte var mitt fel. Att saker händer, trots att det inte borde. Jag önskar att min stora varma famn kunde göra mig lite glad och få mig att glömma alla bekymmer för en stund. En famn som ger mig lite ömhet och kärlek. En famn som man kan gråta i. Som kan lyssna. En famn som finns här när jag behöver en kram. Jag önskar att jag hade lagt undan några sparade kramar.. Eller åtminstone en sparad kram. Jag hade verkligen behövt en nu. Finns det? Bara en.. En sparad kram.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman. Ja vet att d kanske inte e en mammas famn du vill krypa in i, men nästa måndag så kan du få hur många kramar du vill <3

2012-05-21 @ 08:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0