Barnledig helg.

Godmorgon. Jag och Vincent sitter i soffan och myser. Alla sover, förutom vi. Vincent sitter och tittar på barnprogram och gosar med mig. Så mysigt.
Om fyra timmar är det dags för honom att åka till sin pappa över helgen. Den är den andra pappahelgen sedan vi separerade.. Just nu har jag en hel del separationsångest, men imorgonbitti, efter en låååång sovmorgon så är separationsångesten som bortblåst. ;) Så, vad ska man hitta på i helgen då? Hmm, det återstår att se. :)
Jag ska iallafall sova. Och sova lite. Och så kanske jag sover lite också.

Puss och Kram!

Morgonmys! Jag älskar dig, hela livet, min skatt! <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja sen så kan du sova lite till :) va söta ni e på kortet <3

2012-05-18 @ 09:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0