Bajsbollar.

Jag är trött på saker och ting. Riktigt, riktigt trött! Varför ska det vara så svårt att hålla det man lovar. Alla kan hälla pärlsocker på bajs och kalla det för godis, men vem fan tänker äta dom sen? Den enda som blir drabbad är den stackaren som trodde att bajsbollarna var choklad. Fy! Jag önskar att jag inte varit så naiv. Att jag tänkt med hjärnan istället för hjärtat. Att känslorna inte vann över logiken. Jag borde vetat bättre! Men jag kommer aldrig någonsin låta det hända igen. Det är min plikt mot mig själv och min fantastiska son. Han förtjänar det bästa. Och det gör faan jag också!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja d gör ni verkligen <3 puss o kram

2012-05-15 @ 00:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0