Ska jag ge upp?

Idag är ytterligare en dag som känns dålig.. Ska jag ge upp tanken på att ha bra dagar eller ska jag fortsätta hoppas och bli besviken? Inget alternativ känns bra.. Fruktansvärt frustrerande att inte få må bra.
Och stackars John. Fortfarande kvar på sjukhus. Han har ännu ondare än innan och ingen vet hur de ska hjälpa honom. Jag önskar verkligen att det fanns någonting jag kunde göra för att hjälpa honom, men allt jag säger och gör känns så meningslöst. Det känns som om det är mig det är fel på. Som om olyckan drabbar alla som jag bryr mig om. Jag tycker att det är jobbigt att känna skuld över någonting jag inte kan styra över.
Och så denna jävla flytt. Aset har ju kastat ut mig från mitt och Vincents hem och jag måste flytta. Varför ska allt krångla hela tiden? Jag har inte längre några krafter kvar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

D e absolut inget fel på dig gumman. Du har hamnat i ett oflyt just nu. Efter d så kommer allt att bli så bra så. Du e en underbar människa :). <3

2012-06-20 @ 16:11:03
Postat av: Anonym

Aa ge upp

2012-07-16 @ 17:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0