Det blir inte alltid som man tänkt..

Den här dagen har faktiskt varit riktigt trevlig hittills. Gårdagen/nattens samtal var väldigt givande och befriande. En stooor sten plockade jag ut ur min ryggsäck och jag känner mig lättare idag. :) -Tack! Imorgon börjar en mardrömsvecka vad gäller jobb, men det kommer vara värt det i slutändan. Detta är även en väldigt märklig dag.. För ett tag sen så kunde jag knappt vänta på att den här dagen skulle komma. Sen var det en dag som jag fruktade. Nu vet jag inte.. Jag är mest nyfiken på vad som kommer hända. Om det ens händer något alls. Man kan ju alltid hoppas. Nu ska jag gosa ner mig bredvid VärldensBästa och hoppas att eftermiddagen blir bra, precis som förmiddagen varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0