Bra dag.

Hör och häpna! Detta kommer inte bli ett superdeprimerande inlägg. För min dag har varit bra. :) Det var riktigt länge sen jag hade en dag som var såhär bra.. Men den har verkligen varit det. När jag vaknade imorse så trodde jag att denna dag skulle vara hemsk, men det blev den inte. Kära Suster gjorde kaffe och sen var det frukostdags. Efter frukosten så gick jag och vilade ett par timmar och sen skulle jag göra mig iordning för att hämta världens bästa Princent. Jag och Suster tittade på film medans jag fixade mig och sen bar det av. Jag Princent och hans pappa(!) var ute på gården där han bor och Vincent visade sin nya radiobil. Han sprang runt och visade alla ställen som han och hans pappa brukar leka på. Han hällde en hink med geggamoja över sig också. :) Inga sura miner eller fula ord. Två vuxna människor som har ett barn ihop. Det började regna och då erbjöd sig Vincents pappa att köra oss till stationen. Vi missade tåget med typ 2 minuter, och Vincents pappa satt där och väntade på tåget med oss. Sen kom jag och Princent hem, vi åt lite mat och sen gosade vi tills han somnade. Till råga på allt så har jag även pratat med mamman till min nyfödda guddotter. Dom kommer och hälsar på mig på jobbet på onsdag eller torsdag och då får jag äntligen träffa henne. :) Verkligen inte en tokig dag. Imorgon är jag dessutom ledig från jobbet. Kan det bli bättre? Jag kan spendera hela morgondagen med världens bästa. Idag har jag haft en bra dag. Jag hoppas att det kommer fler av den varan. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte en dag för sent att du slutar tycka så jävla synd om dej själv!
Folk har varit ensamstående föräldrar i evigheter. Du är inte speciell.

2012-07-16 @ 20:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0