Saker och ting.

Det händer så mycket just nu. En hel del negativt, men även en del positivt. Det är bra att de positiva sakerna börjar ske, men det är svårt att glädjas när så mycket tok är på g. Jag befinner mig, som de flesta jag känner redan vet, i en sits som måste vara bland det svåraste en människa kan genomgå. En situation som berövar mig mig frihet och trygghet. Samtidigt har jag funnit en del av den jag vill vara.. Jag kommer nog aldrig bli klar med den biten, men jag är iallafall en bit på vägen. Så småning om är jag näst intill färdig med mitt sökande och då är det bara normal identitetssökning som blir aktuellt.
Från och med början på nästa år har jag ett projekt som kommer starta. Det är bra! Då har jag någonting positivt att fokusera på. Jag hoppas bara inte att mina tankar kommet distrahera mig från att nå mina mål..
En specifik situation som jag befinner mig i är väldigt komplicerad.. Den ger mig både glädje och en hel del bekymmer. Bekymmer som jag inte vet om jag kan komma över eller vänja mig vid. Glädje som jag inte vill byta bort. Det är en situation som tär väldigt mycket på mig och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera alla de blandade känslor som uppkommer.. En vacker dag har jag svar på den frågan också. Men som läget är just nu så har jag massa saker som händer men endast ett begränsat flöde av energi.

Frågan är bara var energin hamnar..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vet att den hamnar där den mest behövs. <3

2012-12-16 @ 05:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0