Ledsen.

Ibland blir jag så ledsen. Ledsen på allt och alla, inklusive mig själv. På alla andra för att de inte verkar förstå. Eller så förstår de men skiter fullständigt i det. Ledsen på mig själv för det verkar som om jag aldrig lär mig av mina misstag. Jag lyckas på något sätt sätta mig själv i dessa situationer om och om igen. Varför lär jag mig aldrig? Varför ska jag göra samma misstag upprepade gånger? Varför? Jag begriper mig inte på mig själv. Jag går allt som oftast efter känslor och inte förnuft. Fan också! Jag borde ta mitt förnuft till fånga någon gång och lära mig. Men det är så svårt att bryta mönstret. Jag vet att detta kommer ge mig så oändligt mycket negativa känslor. Det utvecklas åt fel håll. Varför? Varför? Varför ska det vara så svårt?

Ibland blir jag bara så ledsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0