Tiden går fort..

Idag har Vincent varit på första dagen på inskolningen. Så han är numera ett dagisbarn igen. :) Imorse så var han även en stor kille och bajsade och kissade på toaletten. Det tyckte han var så roligt så han har gjort det två gånger till idag.. Dock så tror jag inte att han är nödig när han gör det, utan han kommer på att han vill gå på toaletten och sen klämmer han, allt vad han orkar. Men det är iallafall roligt att han visar intresse. :)

Efter inskolningen åkte vi till Kackebej (Jakobsberg) och köpte lite nya kläder till honom. Han tjatade även till sig ett par galöjen (glasögon). Han valde mössan och kepsen själv och han såg så stolt ut. Jag köpte lite baskläder som är sådär tråkigt att köpa.

Vi har haft det så mysigt och roligt idag. Vi har gosat och skrattat mest hela tiden. Han är så fin min lilla kille. Vi har verkligen umgåts hela dagen ensamma (förrutom på förskolan), bara han och jag. Och jag har haft jätteroligt! När vi kommit hem från Jakan var det dags för middag. Efter det var han en liten pina. ;) Han skrek, gnällde, slogs, kastade maten som var kvar på tallriken, grinade och tjatade. Till slut fick jag nog och insåg att han kanske behövde somna lite tidigare idag eftersom dagen har varit ganska lång. Sagt och gjort. En kvart senare sov vi båda som två utslagna blåvalar i sängen. Jag vaknade klockan elva och verkar inte kunna somna om. :P Fast nu måste jag verkligen ge det ett riktigt försök, det kommer ju en dag imorgon också.

 Jag lever!


Kommentarer
Postat av: Pierre

Underbar läsning <3 du är på rätt väg nu :)

2012-08-22 @ 02:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0