Tiden går så fort.

Nu var det som jag skrev någonting här. Vårat internet har varit ur bruk. Jag har bråkat och tjafsat och gnällt och skrikit åt comhem för att vi har varit utan vårat internet. Jag blev så irriterad på dom.

Vilket som så är det rätt så mycket som har hänt. Vincent har utvecklats otroligt mycket. Numera sitter han stadigt utan stöd, han har börjat "prata". "Mamamama", "Tatatatata", "Papapapa", "Sasasasasa" o.s.v. Han ålar sig fram på golvet och ställer sig i krypställning. Så snart är det full rulle här hemma. Han sover rätt så oroligt på natten, men han sover numera hela natten utan mat. Att han sover oroligt tror jag beror på att han utvecklas jättemycket nu.

Egentligen skulle vi ha åkt upp till Avesta i helgen men det blev inte så. Tråkigt, men det kommer fler helger.

Nu ska jag fixa och dona lite här hemma.

Puss och Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0