Samtal hit, samtal dit.

Idag har jag ringt och bråkat med massor av företag, banker och myndigheter som inte gör som dom ska mot mig. Jag blir riktigt irriterad när folk inte kan sköta sina jobb ordentligt. Jobbar man med kunder, alltså inom service så är kunderna prioritet ett! Och det verkar inte alla företag inse. Företagen lever på sin kunder. T.ex. com hem; Vi skaffade internet hos dom. Sen slutade internet att fungera. Jag klagade och dom utlovade kompensation. Ändå fick vi en full faktura. Inte okej.
Tele2; Dom har skickat ut fakturor till mig. Trots att jag inte har, eller har haft, någonting med dom att göra på typ 4 år. Jag har betalat in dessa fakturor för att dom skickar ut påminnelse på påminnelse hela tiden. Jag har ringt och bråkat med dom X antal gånger och jag har fortfarande fakturor som dimper ner i brevlådan med jämna mellanrum. Så idag har jag pratat med dom och dom ska betala tillbaka varenda öre som jag har betalat in till dom. Det har dom iochförsig sagt tidigare, men denna gång fick jag prata med en person som faktiskt verkar ha blivit godkänd i sin Försäljning och service-kurs. Han bemötte mig med respekt, förståelse och verkade faktiskt uppriktigt ledsen över att det har blivit som det har blivit.
Jag har äntligen fått mailadressen som jag behöver för att kunna skicka in mina kompletterande uppfigter till csn. Så det har jag också gjort idag. Massor har jag hunnit med.

Nu vaknade Vince-Prinsen. Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: Ola Eriksson

Hej,



Har det löst sig med fakturan från Com Hem? Om det fortfarande är något problem kan du fylla i det här formuläret så återkommer vi: http://www.comhem.se/comhem/-/417386/417386/-/index.html



Hälsningar,

Ola Eriksson

Com Hem

2011-05-18 @ 14:36:22
URL: http://www.comhembloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0