VIncent vände sig om.

För en liten stund sedan, närmare bestämt klockan 08.18, vaknade jag av att Vincent låg och knorrade i spjälsängen. Jag gick dit och skulle ge honom nappen, i hopp om att få sova en liten stund till. När jag ställer mig vid sängen så ser jag att han ligger på sidan och håller på att tippa över. Han spänner sin lilla, lilla kropp och till sist så vänder han sig om. "Zacke! Han vände sig om, kom och kolla", skrek jag, helt hysteriskt. Zacke ställer sig bredvid mig och jag vänder tillbaka Vincent till ryggläge. Då gör han det igen. Snacka om mysig familjestund. Inte bara att Vincent vänder sig om, utan att Zacke var hemma så han fick vara med och uppeva det. Dubbel lycka. Gud vad jag älskar min lilla familj! Så nu kan jag inte sova. Fick ett sånt adrenalin. Men det gör ingenting. Jag är så lycklig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0