Nyaste familjemedlemmen.

Vi har en ny "liten" hund. Han är 14 månader och han är skitstor. Han är inte färdigvuxen ännu och han är jättesöt och klumpig. Han heter Poppo, men vi ska döpa om honom till Klumpe. Dessutom har han en sexualdrift som heter duga. Han är den enda hund som jag någonsin har hört talas om som onanerar. Skitsnuskigt. Det kan inte vara lätt att vara en könsmogen hund. Jag ska lägga ut bilder på honom men det gör jag från iPhonen. Har ju inte några bilder på datorn. Men när jag har tagit några fina bilder så gör jag det.

Idag håller vi på att fixa här hemma, som vi alltid gör. Men det känns inte som om vi någonsin blir klara med någonting här hemma. Allting bara ligger oklart. Och när det väl är klart så hittar man på nya saker som ska fixas.

Nu ska jag fortsätta fixa iordning. Sen ska jag äta någotning. Min mage skriker efter mat.

Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch d lät inte trevligt med hundens sysselsättning..... Bläää. Puss o Kram

2011-01-16 @ 22:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0