2011

Nu är det ett nytt år med nya möjligheter. Hoppas att detta år kommer bli ett bra år. Och detta år kommer jag fokusera på att vara den bästa mamma jag kan vara. Det är prioritet ett. Eftersom att jag kommer vara mammaledig hela detta år så kommer min stora fokus, utöver mammarollen, att ligga på min utsida. 2010 handlade om min insida. Jag mår bra, jag är lycklig, jag har en underbar familj, jag har fantastiska vänner o.s.v. så nu är det dags att finslipa på utsidan. :) Jag ska starta mitt viktminskningsprojekt imorgon. Jag tänkte starta hårt med en tidig morgonpromenad innan frukosten. Förutsatt att Zacke tar Shiba på morgonen. Sen blir det hälsa för hela slanten.

2010 var, utan tvekan, det bästa året i hela mitt liv. Aldrig någonsin har jag varit så lycklig som jag är nu. Jag har mitt liv på rätt spår och jag ser fram emot vad som finns längs det spåret. Jag fick det mest underbara en människa någonsin kan önska sig, mitt barn. Min fina son som gjort, och fortsätter göra, mig till en bättre människa än jag var innan. Jag fick min fina son med en man som jag älskar så otroligt mycket. Så visst känns det lite jobbigt att 2010 är över. Men jag hoppas att 2011 blir ett minst lika lyckligt år.

Jag hoppas att erat 2010 var lika lyckligt som mitt och att erat 2011 blir lika lyckligt som 2010.

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0