Vinden har vänt.

Två inlägg längre ner skrev jag att jag är så lycklig att jag är rädd att någonting dåligt ska hända. Allting har ju gått så bra på sista tiden. Igår fick jag veta att flytten till lägenheten som vi verkligen älskade och verkligen, verkligen ville flytta till inte blir av. En av de andra drog sig ur i absolut sista sekunden. Det kändes ju inte direkt jätteroligt men det kommer lösa sig förr eller senare iallafall. Jag blev jättebesviken igår men jag är iallafall glad att det inte är bebisen som mår dåligt. Jag har ju haft så mycket tur att jag är lite rädd för att någonting dåligt ska hända och jag är verkligen glad att det är lägenheten som inte gick igenom. Hade det varit bebisen så hade jag ändå inte orkat med en flytt, och även om jag gjort det så hade det knappast gett någon glädje alls. Det känns nästan lite lugnare nu. Nu när man slipper gå och tycka att allt är så bra så att man inte vågar glädjas åt någonting. Fast det hade ju varit rätt så lägligt att få flytta innan årskiftet. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Just nu är jag fortfarande i vecka 38. Men imorgon så går jag in i vecka 39. Det är helt asurt. Att jag snart är mamma till en Liten som ligger och gnyr och vrider och vänder på sig. Jag vill verkligen att bebisen ska komma ut nu. Jag vill lukta på hen och krama hen och pussa hen. Jag vill att mitt barn ska komma ut nu så jag kan få lära känna henom. :P Det är ju det jag gör numera. Går och väntar på att bebisen ska komma. Vi är ju så redo det bara går att bli så det är ju dags nu. Snart kommer jag tvätta om allt så att bebisen får nytvättat. Men det orkar jag nog inte..

Nu ska jag fortsätta söka lite mera lägenheter.

Pucc och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0