Latmask.

Jag har haft en väldigt produktiv dag idag. Jag har knappt klivit upp ur sängen men jag har rensat mailen, sökt en massa med lägenheter, rensat datorn och fixat med massor av gamla skolarbeten. Jag låg i sängen från att jag vaknade vid halv tio tiden till halv fyra utan att ens sätta på tv:n. Jag har fixat och donat hela dagen. Men i hemmet har jag bara lyckats tvätta en maskin tvätt och en maskin disk. Dock har jag inte plockat ut maskinen med disk eller hängt maskinen med tvätt. Jag är dålig. Men ändå har jag gjort jättemycket idag. Nu ska jag inte ha dåligt samvete för det, utan jag ska njuta av att jag har gjort mycket som är tråkigt men nödvändigt. Snart ska jag nog plocka ur disken och hänga tvätten så har jag iallafall gjort någonting viktigt hemma också. Även fast jag inte gjort någonting annat än att ligga i sängen så har det varit skönt. Skönt att inte slita för mycket på kroppen. Det ska ju vara bra att vila såhär mot slutet av graviditeten. :)

Oj, tre inlägg på en dag. Det var inte illa. Det verkar tydligen inte finnas något mellanting. Men jag kan av någon anledning inte blogga från min telefon och jag använder sällan datorn numera när jag har en iPhone.

Vem vet, jag kanske t.o.m. skriver en gång till innan dagen är slut.

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0