Dumma, dumma övertid!

Sex dagar över tiden.. Ja vad säger man? Jag hoppas att det inte blir så många fler dagar över tiden. Jag vill inte blir igångsatt. Men det är nog den inställningen jag ska ha. Att jag kommer bli igångsatt. Jag har ju trott hela tiden att jag ska gå över, men jag har ju hoppats på att jag ska slippa. Nu när jag gått över och det inte finns någonting annat att hoppas på så hoppas jag istället på att jag slipper bli igångsatt. Det är ju som de flesta vet en skräck för mig. Jag vill ju att allt ska ske så naturligt som möjligt. Kejsarsnitt är ju det värsta som skulle kunna hända, men efter det är det en igångsättning. Jag vill inte att allt ska ske på kemisk väg. Jag vill att det ska gå så naturligt som möjligt. Och nu börjar jag känna mig lite desperat också. För ju längre tiden går desto större blir bebisen och desto svårare kommer det bli att få ut bebisen. Så det känns som att ju längre tiden går desto närmare kommer jag ett kejsatsnitt. Blä och usch och fy! Jag vill inte ens tänka så. Men ibland blir man lite negativ.

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0