Carl Vincent Erik Friderstad Wretling.

Nu är våran prins här. Han heter Vincent och han är helt fantastisk. Så fort jag har tid och ork så ska jag skriva ner en förlossningsberättelse, men den orken finns inte just nu. 3610 gram tung och 50 cm lång. En helt perfekt liten krabat.

Jag har knappt sovit någonting sen värkarna startade kockan 5 på morgonen i lördags. Så jag är rätt så trött, men jag kan inte sova.. Tror visserligen att jag skulle somna om jag försökte, men det känns som om att jag kommer vakna och allt bara är en dröm om jag somnar.. Men nu ska jag försöka iallafall. Godnatt / Världens lyckligaste mamma!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis än en gång <3 vackraste bebisen Ever ;)

2010-10-18 @ 09:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0