Blodsockerfall.

Jag har nu gått över tiden med 5 dagar. Inte direkt jätteroligt, men så är det nu. Som jag skrev i förra inlägget så borde jag passa på att njuta av att vara gravid nu för att jag kommer nog sakna det sen. Haha, vilket skämt. Tror någon att det går att njuta av att vara tung, otymplig och med flödande hormoner när man vet att bebisen egentligen inte behöver ligga kvar där inne? Inte jag iallafall. Men jag kommer nog sakna magen och allt som hör graviditeten till senare. Men inte just nu. Bebien är ju klar. Jag vill ha ut min son eller dotter nu.

Ikväll har vi blivit överbjudna på middag hos några vänner, det ska bli roligt. Och jag hade inte ätit någonting sen frukost, vid elvatiden, så jag tänkte att eftersom jag inte gjort det så kan jag spara mig till middagen så att jag kan äta riktigt mycket. Jag skulle istället hoppa in i duschen. Vad händer inte då? Jo jag får världens blodsockerfall och kan knappt ta mig in till köket. Så nu sitter jag ocks försöker få i mig en skål med fil och müsli så sockervärdet stiger och jag kan duscha utan risk att jag svimmar.
Jag hatar att få blodsockerfall, jag känner mig så svag och hjälplös då. Som om jag är svagare än alla andra på hela jorden.

Nu ska jag känna efter om jag kan duscha, sen ska jag fixa mig iordning.
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman. Du får inte skarva me att äta. Du behöver all kraft du kan få nu. Som sagt så e Bus klar nu o kanske vill titta ut närsom helst :)

puss o hoppas att allt går bra o att lilla bus kommer snart <3

2010-10-13 @ 08:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0