Utkast: Mars 7, 2010

Ja sen sist har jag varit på inskrivning på MVC. Det var väl ingenting speciellt som hände då. Men på torsdag, då ska jag få göra ett ultraljud. =) Det ska bli så spännande och jag ser fram emot det som bara den. Tänk, att på torsdag ska jag för första gången få se min bebis. Jag ska få se bebisens hjärta slå. Det ska bli helt underbart. Samtidigt blir jag orolig. Tänk om det inte alls är en bebis där inne. Tänk om det bara har varit fel på de gravtest som jag gjort. Men det tror jag nog att alla tänker. Än så länge så har jag ju inte fått det bekräftat av en läkare. Eller tänk om någonting har gått fel. Typ utomhavandeskap eller att dom inte hittar hjärtat eller någonting. Nej, det måste gå bra.

Bus-i-magen! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej lilla gumman. Tänk inte att d ska vara något fel. D kommer att gå så bra så ska du se. Men man e sån ibörjan, d va ja me. Puss hör av dig när du fått veta mer på torsdag.

2010-03-08 @ 16:24:41
URL: http://mermaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0