"Jag sover på mammas lumpa"

Jag vill skriva någonting men jag vet inte vad jag ska skriva. Den senaste tiden har jag jobbat. Och varit gravid. Jag har jobbat lite till och gått längre i graviditeten. Ja, det är väl så mitt liv ser ut just nu. Jag jobbar och är gravid. När jag kommer hem från jobber så fixar jag någonting som jag, Sandra och Ticke äter. Sen tittar vi på "halv åtta hos mig" ,klockan halv åtta hos mig, sen brukar det vara någonting mer på tv:n som jag tittar på. Sen går jag och lägger mig. Så det är nog därför som jag inte har någonting att skriva om. Jag ska försöka skaffa ett mer intressant liv så ska jag skriva mer saker sen.

Ticke-Litus springer runt här hemma och leker med saker. Eller just nu ligger han på Sandra och säger "Jag sover på mammas lumpa". Det tycker jag är gulligt!

Jo, jag kan ju berätta att jag just nu befinner mig i vecka 13. Det är fortfarande inte verkligt. När jag tänker på det så tror jag att jag inbillar mig.
Just nu mår jag inte lika illa hela tiden. Bara om jag är hungrig eller på mårgonen. Men inte annars. Så det är jätteskönt.

Nej, nu tänkte jag göra någonting annat än att sitta här. Ha det så bra så ska jag försöka fixa ett intressant liv så jag kan blogga om många intressanta saker.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men jag tycker att d e kul att du skriver iaf. Hoppas att ni mår bra. Pussinuss

2010-03-27 @ 09:15:46
URL: http://mermaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0