Är det såhär det känns att vara deprimerad?

Det är en jobbig tid för mig just nu. Dels så händer det mycket saker runt omkring mig. Delar av familjen som jag faktiskt växt upp med kommer förmodligen inte att finnas där längre. Det är tråkigt. Huvudsaken är att min älskade mamma mår bra. Men det är även massa andra saker som är jobbiga just nu. Vi har inga pengar och en viss person som är skyldig oss pengar vägrar ge oss det, och det känns inte heller så roligt när man är fattigare än en kyrkråtta. Dessutom vill jag utplåna denna förbannade värme. Det är nog det jobbigaste just nu. Att det är så jävla varmt och att jag inte kan göra någonting åt saken. Jag kan inte stänga av den eller ta bort den som jag verkligen skulle vilja göra. Dessutom vill jag inte klaga när det väl är varmt. Eller jo, just nu vill jag verkligen det. Jag hatar denna värme och jag håller på att få dåndimpen på den. Jag skiter i att alla andra vill ha sol och fint väder. Det brukar det aldrig vara när jag vill ha det ändå. Hällre att det ösregnar varenda dag så jag slipper ha dåligt samvete för att jag inte rör mig utanför lägenhetens fyra väggar. Det är lättare att klä på dig varma kläder än att ta av sig sin överhettade hud. Dessutom har jag börjat få så otroligt ont i min stackars, stackars kropp. Jag ska till läkaren och kolla om det eventuellt kan vara någonting som är fel med mina njurar på torsdag. Förhoppningsvis är det inte det, men någonting är galet. Annars skulle jag inte ha så ont i dom som jag faktiskt har just nu.

Men annars är allt bra.. Haha, humor på hög nivå! Blä. Nej just nu är det bara ett fåtal saker som är bra. Det är Bus-i-Magen, Zacke, att min mamma bor hos mig och har fått jobb, mina vänner som verkligen finns här för mig i dessa jobbiga tider, och min AC. Den är räddningen på dagarna.

Är det såhär det känns att vara deprimerad?

Hoppas att läkaren hittar någonting fel på mig på torsdag, (Bara mig inte bebisen) så jag kan få någon dunderbra medicin som gör att man fryser, slutar få ont överallt och löser alla andra problem som man inte själv kan göra någoning åt. Och så hoppas vi på ett positivt blogginlägg nästa gång.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja d e skönt att ha ett jobb som ja trivs med. O idag så utnyttjade ja er ac. Då fick ja sova ett par timmar iaf, d var skönt. Ja hoppas att medecinen du kommer att få kommer att hjälpa dig. Så du slipper att ha ont. Puss o kram

2010-07-16 @ 05:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0