Den som väntar på någonting gott.

Nu har jag inte skrivit någonting på riktigt, riktigt länge. Inte på hela året! (haha, jag vet att jag är skitrolig!) Nej men efter några klagomål från både höger och vänster är det väl kanske dags att knåpa ihop ett litet inlägg.

Sen sist har det hänt en hel del. Jag har fått jobb och börjar jobba om en vecka och två dagar. Zacke har fått jobb och har redan börjat. Vi har flyttat till våran lägenhet jag och Zacke. Jag har, om möjligt, blivit ännu mera kär. Jag har, för första gången i hela mitt liv, vetat exakt när jag skulle få min mens. =P Det är sant. Jag har varit hos gynekologen. Jag har gått upp typ 4 kilo (don´t worry, börjar banta imorgon). Det har blivit ett nytt år. Jag har typ blivit hemmafru.. o.s.v. Det är en massa saker som har hänt. Och egentligen är ingenting av intresse. =P Men eftersom att alla tjatar så fixar jag ihop ett litet inlägg. Jag ska dessutom försöka blogga lite oftare. Men inte just nu för nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på att Sanna och Andreas kommer hit. =)

Så, varsågod Sanna. Nu fick du ditt inlägg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0