Slingat håret!

Det blev ingen städning idag. Däremot åkte jag till arbetsförmedlingen istället. Efter det åkte jag med Milla till jobbcenter och ringde lite samtal. Det är ju nämligen så att jag och Milla ska flytta till Norge. Yey! Vi ska till  Norge. Vi ringde till dom idag och det verkar som att saker och ting börjar hända nu. Jag tänkte ringa tilbaka till dom imorgon så får vi se vad dom säger då.

Idag har jag slingat mitt hår också. Det blev inte riktigt så ljust som jag egentligen ville att det skulle bli men det är iallafall bättre än innan. Min utväxt var typ 8-9 cm. Inte snyggt! Om ett tag tänkte jag att jag skulle tvätta mitt hår med lite silverschampoo som jag ska låna av Milla. Inte för att jag tror att hon vill ha tillbaka det som jag har haft i håret men iallafall. Då kommer det förhoppningsvis bli lite vitare. Det gillas! Nu ska jag titta på någonting som Milla vill visa för mig, sen vet jag inte vad jag ska göra. Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0