Sebastian wants a penpal.

Idag har jag inte gjort så mycket tänkte jag säga, men det har jag verkligen gjort. Jag har haft en riktigt effektiv dag idag. Jag har städat hela mitt och min systers rum. Det är inte helt klart ännu, men jag har dammat av och tagit golven. Dessutom har jag plockat undan en MASSA skit som låg lite överallt på olika former av avlastningsplatser. Det tog ca tre och en halv timme för mig att städa. Det är som sagt inte klart ännu men imorgon så! =)

På tal om tre och en halv timme så skulle Sandra komma till mig idag. Hon ringde mig när klockan var halv två och sa att hon skulle komma. Det skulle ta henne en och en halv timme att komma hit. TRE och en halv timme senare var hon här. Ja, hon är ju inte världens bästa på att passa tider så hon hinner med tågen. Men hon kom iallafall hit sen.

Det finns en kille. En kille som verkligen vill ha en penpal. Han heter Sebastian och han är tydligen både snygg och mysig om jag har uppfattat allting på rätt sätt. Han sitter just nu inne. Och det finns inte så mycket att göra där inne så han vill ha penpals så han kan fördriva sina dagar. Jag har knåpat ihop ett brev till honom och om du också vill göra det så är det bara att höra av er så kan jag fixa adressen och så till er.

Nu ska jag röka, sen ska jag slå igång lite Greys Anatomy och somna till det. Godnatt på er och glöm inte Sebastian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0