Jag är förvirrad.

Jag sitter just nu hos Milla och gör typ ingenting. Väntar mest. Jag känner mig sjukt förvirrad. Så fruktansvärt förvirrad. Jag vet varken ut eller in nu. Förhoppningsvis får vi lite mer klarhet i saker och ting. Men vägen till klarhet är inte den mest bekväma och jämna vägen. Det finns lite förhinder och som sagt så är jag riktigt förvirrad. Jag gillar verkligen inte att vara förvirrad. Speciellt inte när man inte vet någonting alls om saker och ting. Det är då jag blir såhär. Jag fick värsta negativa känslan över mig just nu. Varför vet jag inte, men jag fick det. Jag är förvirrad. Väldigt förvirrad. Det kanske märks? Oj, helt plötsligt blev jag irriterad. Varför blev jag det? Jag vet inte. Som sagt så är jag förvirrad. Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0