Häppy börshdäj tu mi.

Jag glömde skriva tidigare att det är min födelsedag idag. =) Men det är väl så när man bilr gammal. Dels så är födelsedagarna inte lika viktiga längre och dels så börjar jag numera bli så gammal så att jag glömmer bort såna viktiga saker. =P

Just nu är jag hos Sanna och hon sitter just nu och jublar över FarmVille. Jag har inte fattat det roliga i det spelet men jag tror att jag ska testa på att spela lite. Men risken finns ju att jag blir helt galen och inte kan sluta. Vågar jag ta risken? Vi får se.

Jag måste tacka alla fina människor som har grattat mig. Tyvärr så har jag inte pengar på telefonen så jag kan inte tacka. Om ett tag ska jag åka hem och då tänkte jag ha en liten filmkväll men min suster. Min brur får också gärna vara med om han vill. =)

Skriver sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0