Fucking fobi, försvinn!

Jag känner att jag behöver lätta mitt hjärta lite. Eller rättare sagt hjärna. Det sitter i psyket. Det brukar sitta långt ner i hjärnan men nu de senaste dagarna har det kommit upp till ytan. Det är någonting jag tänker på ca 70% av min vakna tid och även drömmer om på nätterna. Jag känner att det är någonting som jag inte riktigt kan hantera i vissa situationer. Och det handlar om någonting jättetöntigt. Men det känns lika jobbigt fast det är töntigt. Min spindelfobi. Jag tycker mig se spindlar överallt. Jag känner hur dom kryper på mig. Det finns ingen spindel som kryper på mig men likt förbannat så känner jag hur spindeln kryper på min kropp. Ibland är det t.o.m. så att jag får för mig att det finns en spindel i närheten och jag blir helt kallsvettig i hela kroppen och vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv. Det är jättejobbigt! Jag vet inte varför det är såhär just nu. Men jag tror att jag har fått för mig att alla spindlar tycker att det är kallt ute nu och istället vill komma in och vara inomhus. Hoppas att det blir bättre snart. Fucking fobi, försvinn!

Kommentarer
Postat av: helena

kolla inte upp mot taket när du står och väntar på nattbussen i kungsängen, det kryper över hela kroppen !!!! :O

2009-09-18 @ 03:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0