Dumma brevbärare som är så sega!

Hallå där! Nu var det ett tag sen. Jag har inte haft någon lust att skriva någonting. Det som hänt sen sist är ju inte så överdrivet mycket. Jag har inte gjort mycket alls. I fredags var jag ute. Vad annars liksom. I lördags var jag på min älakade vän Jennifer hejdå-fest. Hon flyttar till Norge idag så det är lite tråkigt. Men hon kommer ha det så bra där borta.

Idag ska jag invänta posten och beroende på om det är positivt eller negativt så åker jag nog iväg lite senare. Men den där dumma posten vill ju inte komma. Eller så kom den men det fanns inga brev till oss. Jaja, den som lever får se.

Jag funderar på att göra en "Jennifer" och åka till Norge och jobba. Det vore roligt. Pratade om det med Milla igår. Förhoppningsvis så blir det av.

Nu ska jag nog göra någonting att äta, sen ska jag hoppa in i duschen. Ha det så bra så länge så hörs vi lite senare. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0