Grattis Amy! <3

Sen sist har jag mest legat inne. Zacke har svininfluensan och jag har varit "sympatisjuk" med honom. Eller jag har iofs inte varit helt hundra jag heller.

Idag gjorde jag en "complete restore" på min dator för att den hade slutat fungera över huvud taget. Så allt som jag hade på datorn är nu borta. Därför tänkte jag ladda ner den säsongen av Greys Anatomy som jag var på för att ha någonting att se nu ikväll. När jag nu alldeles nyss skulle kolla hur det gick för nedladdningen så upptäckte jag att Zacke har stängt igen luckan till min laptop och nedladdningen hade stoppats. Sist jag kollade var det ca 20 minuter kvar på nedladdningen men nu när jag kollade så fick jag inte igång det. Den hade laddat ner 93,2% och det hade tagit 11 timmar och 58 minuter. Så jag blev lite bitter. Som tur var så startade den igen men om den inte hade gjort det hade jag bivit riktigt arg på honom. =P

Jag har inte så mycket mer att tillägga.

Jo, just det. Jag glömde det jag egentligen gick in för att skriva.

GRATTIS AMY! Min älskade vän Amy klarade uppkörningen idag så numera har hon körkort. Så jag säger det till alla er som redan har körkort: Passa er noga! För krockar ni med min Amy ska ni få se på fan. Då ska jag söka upp er i era drömmar.

Godnatt! =)


Kommentarer
Postat av: Amy

hahaha, fan vad söt du är :D tack gumman!

2009-11-17 @ 11:01:16
URL: http://amyelomaa.blogg.se/
Postat av: Mor

Nu har du inte skrivit på en månad :(

2009-12-16 @ 18:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0