Dumma dator.

Nu är jag vaken och jag har inte gått längre än till köket idag. När jag vaknade frös jag men svettades. Jag hatar att kallsvettas. Dessutom mår jag alltid som sämst på morgonen. Och jag skulle helst av allt spola över morgnarna.
Idag ska jag inte göra någonting alls. Om jag orkar ska jag ta mig till centrum och köpa marinerade vitlöksklyftor. Vitlök är ju bra om man är sjuk.
Nu blev jag jätteirriterad för att jag hade skrivit ett långt inlägg. När jag skulle publicera det var det som står ovanför allt som sparades och jag orkar inte skriva om det. Men det var någonting om att det är "roligare" att vara sjuk om det är dåligt väder. Men men, skriver väl sen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det är väl klart.. Vad annars, liksom ;P

2009-05-26 @ 23:01:32
URL: http://basiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0