Trevlig kväll allesammans.

Jag är tjej och just nu har jag ett riktigt tjejproblem. Jag har INGENTING att ha på mig. Jag kan ju ha på mig det som jag hade igår, men det vill jag inte. Jag vill bara ha någonting som jag inte haft på mig och som jag känner mig fin i. Så jävla svårt ska väl inte det vara, eller?

Jag har iallafall lovat Sandra att vi ska gå ut. Men hon slutar inte jobba förns klockan ett. Sen ska hon fixa stängning och allt så hon kommer inte ifrån jobbet förns runt två-tiden. Jag ska iallafall dit lite innan så att jag kan dricka lite så får vi se om jag känner någon eller om jag får sitta ensam. Skitsamma på något sätt ska det nog lösa sig. I värsta fall får jag sitta i baren hela kvällen. Jag hatar att sitta i baren.

Just nu sitter jag iallafall och håller på att komma i riktig party-anda. Jag lyssnar på musik och njuter av att bara lyssna, inte prata med någon annan eller så. Bra lyssna och njuta. Jag har ju som ni redan vet inte något ljudkort i min dator, därför är det helt underbart att sitta vid en dator som har det.

Idag kände jag mig förresten som min mamma. Jag skulle gå ner i porten för att kolla om Tickes medicin låg kvar i vagnen. Jag hade pyamasbyxor på mig. Det kanske inte är så konstigt, men jag hade även högklackat på mig. Min mamma äger typ bara höga skor (det är nog därifrån jag har fått det) och om hon ibland vill gå i mjukisar så äger hon inte några så hon har alltid pyamasbyxor istället. Och eftersom att hon som sagt inte har några platta skor så blir det pyamasbyxor och högklackade skor. Då fick jag mamma-cravings.<3

Nu ska jag nog röra mig neråt snart. Och jag hoppas på en riktig superkväll.

Kommentarer
Postat av: mamma

<3

2009-05-31 @ 12:25:37
URL: http://mermaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0