Nykortklippt.

Idag gick jag och Sandra till centrumet och stressade i oss lunch innan hon skulle till jobbet. Efter det rörde jag mig upp till A-K för klippning. Jag stannade där en liten stund till och åt lite mat och så. Sen hade jag lovat Sandra att jag skulle gå förbi hennes jobb innan jag skulle hem. Så det gjorde jag.

När jag är i bro så ser jag Linda. Jag frågar henne om inte hon kan hjälpa mig att klippa mig. Ja det skulle hon göra. Så nu är jag korthårig. Jag är verkligen korthårig. Med tanke på hur långt hår jag hade innan så känns det ungefär som att jag är flintis. Men det är jag ju inte. Jag har inte träffart någon jag känner förutom Linda så jag vet inte om det är fint eller
inte. Jag har liksom inte fått någon feed-back. Men här kommer en bild. Vad tycks?






Man ser kanske inte så mycket, men det är ganska svårt att ta bilder på sig själv.
Dessutom är det ganska svårt för mig att ta bild utan att göra miner. Så detta är de mest "normala" bilden på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0