Skomakaren.

Godmorgon. Jag sitter nu och dricker lite kaffe, jag har inte gjort det på ganska länge faktiskt så det är riktigt gott med morgonkaffe just idag.

Axeln är bättre, men jag kan inte riktigt röra på den som jag skulle vilja. Jag kanske ska ta mig en värktablett så det blir ännu bättre.

Idag har jag planerat att jag ska gå på karaoken ikväll. Det är u röd dag imorgon så då kan man passa på att gå ut. Tjejerna ska förmodligen med. Några av dom iallafall. Sandras chef har lovat mig att hon ska få gå lite tidigare från jobbet idag så att hon kan vara med oss och partajja. Hon är ju ensam servitris på pergola nu så hon jobbar varje dag. Då tycker jag att det inte är helt fel om hon kan få sig en kväll då hon spenderar tiden med sina vänner.

Snart kommer min pappa hit med mina skor och lite andra saker. Jag ska ju åka till södertälje imorgon och det är ju där min skomakare har sitt skomakeri. Och då tänkte jag passa på när jag  ändå har vägarna förbi. Han är den bästa skomakaren jag någonsin haft och jag vågar inte testa någon annan.

Nej, nu ska jag röka en cigg. Skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0