Helgen som varit.

Som sagt så begravde jag min bitterhet och hade roligt. Jag hade riktigt roligt om sanningen ska fram.

I fredags grillade vi innan vi skulle ut och det var också trevligt. Sen hade vi en jätterolig kväll med mycket alkohol, skratt, och dans. Efter krogen gick vi på efterfest hos en kompis till en av mina kompisar och sen sov jag hos min kompis. Klockan åtta på morgonen kom vi hem. Snacka om att festa hela natten.

Igår skulle jag och Sandra ha en lugn dag med tanke på att det var en så vild fredag, men sen kom vi på att hennes bror skulle spela på en krog så vi sprang dit. När dom var klara sprang vi tillbaka.
Denna kväll slutade på en efterfest och jag kom inte hem förns åtta denna morgon heller. Men roligt har det varit iallafall. Förutom att jag glömde min telefon på efterfesten vi var på igår och jag trodde att jag hade tappat bort den. Men den var visst med Sandra så det var ingen fara. Idag vaknade jag och gick praktiskt taget på en gång till Sandras jobb, sen var planen att jag skulle åka hem men så blev det inte riktigt. Jag stannade på Sandras jobb till ungefär tio eller någonting. Tickelitus pappa skulle komma och lämna Tickelitus och eftersom Sandra inte hade slutat då så tog jag honom då.

Nu ska jag dricka vatten. Skriver kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0