Axel.

Jag har bestämt mig för att försöka skärpa till mig. Jag måste blogga mer än jag gör nu. Detta går ju inte. Nästan fem dagar sen var det jag skrev någonting senast. Dåliga Nathalie. Varför har det blivit så? Ja, jag har inte haft någon lust. Inte heller någonting som jag tycker att jag vill dela med mig av.

Ticke. En helt underbar liten människa. Jag trodde inte att man kunde älska en människa så mycket som jag älskar honom, men tydligen så kan man det.
Just nu borstar han tänderna. Det är en av hans favoritsysslor. När jag var liten så hatade jag att borsta mina tänder. Men han är som han är.

Någonting är riktigt fel i min kropp. I söndags fick jag helt plötsligt jätteont i min högra höft. Varför vet jag inte, det bara kom. Jag är fortfarande lite öm, men det är ingenting jag tänker på. Igår när jag satt och spelade kort så kände jag att det stramade ganska mycket i min vänstra axel, men det brukar det ju göra i axlarna och nacken när man inte har rört på sig på länge. Men inte den här gången. När jag hade nattat Ticke så blev det bara värre och värre, jag kan inte lyfta armen högre än till min axel. Jag kan inte sträcka fram armen mycket alls och jag kan knappt låta den hänga rakt ner, det gör så ont och jag vet inte vad det är. Jag har sovit med en vetekudde inatt men det har inte blivit bättre alls. Jag tror att det har med åldern att göra.^^

Ticke springer runt med en skitig blöja, så jag ska byta den på honom. Ha det så bra så ska jag försöka blogga lite oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0