Ångesten kommer.

Det är nu ångesten har kommit. Jag saknar mina 45 cm som jag klippte av. Men det är försent nu och jag kan inte göra någonting åt saken. Just nu sitter jag med slingmedel i håret och sen ska Sanna hjälpa mig med lite mer uppklippning. Så jag hoppas att det blir lite bättre då.

Idag har jag inte gjort så mycket. Åkte till jakan med Sanna och Andreas. Vi gick på systemet sen åt vi lunch. När jag är klar medd mitt hår ska jag hem och klippa min bror, sen måste jag plugga. Efter det ska jag nog bara sova. Jag ska ju upp till skolan imorgon.

Igår hade vi lite födelsedagsmiddag med min lillasyster. Det var trevligt.

Nu ska jag nog läsa lite bloggar, sen ska jag nog titta till hårfärgen.

Kommentarer
Postat av: Jenny Ryden

jag förstår dig vännen jag vet hur de känns att bli av med så mycket hår och då hade jag inget val heller :( puss å kram på dig..

2009-05-08 @ 07:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0