Nära och kära.

Just nu är jag hemma från jakobsberg, det blev inte till att vara barnvakt idag. Men jag fick träffa Tickelitus iallafall. Jag fick träffa Kevin och Tindra också. Alltid lika mysigt.
Ticke är så rolig, idag när jag och Sandra spelade kort så lekte Ticke runt på golvet. Han lekte med bilar och bussar. Det finns en buss som ser ut som en helt vanlig sl-buss och Tickes pappa är ju bussförare då lägger han sig ner med ansiktet nästan nertryckt i bussen och skriker "PAAAAPPAAAAA!" Han lät helt förstörd. Det var väldigt rörande eftersom att han saknar sin pappa, men samtidigt så roligt.

Jag tror inte att jag skrivit ut detta i bloggen men det är slut mellan mig och Max. Och det är därför det nuförtiden blir så många deppinlägg. Och jag måste bara säga att det är jättejobbigt att vara hemma. Vad jag än ser i hemmet så tänker jag på honom och blir ledsen, speciellt när jag är ensam hemma. Och det är så skönt att komma bort från allt här och tänka på annat. Och idag var det riktigt välbehövligt. Jag behövde verkligen komma härifrån. Och det var helt underbart.

Idag har jag också skrivit med en jättebra kompis till mig. Vi var jättenära förut och sen tappade vi kontakten. Jättetråkigt tycker jag men det är så det kan vara. Men idag har vi pratat och bestämt att vi ska ses snart. Helt underbart. Jag saknar dig.

Iband är der bra skönt med lite perspektiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0