Lålah (hjärta) Kålah.

Hej alla. Idag har varit en riktigt kämpig dag. Igår somnade jag runt två- halv tre tiden någon gång. Sen klev jag upp vid halv sju imorse. Åkte till skolan och räknade matte i tre och en halv timme. Ögonen rann hela tiden på mig. Jag hade riktigt jobbig pollenallergi idag. Jag blev svullen och förväxlade en liten skräpbit/dammkorn med en etta så jag ränkade lite fel. Jag såg inte så mycket. Skulle man kunna säga.
Sen fick jag prata med en väldigt trött syo om att ändra min kursplan. Hon behövde äta lunch så hon "kunde inte tänka så klart" sa hon.
Företagsekonomi, yey. I hela två och en halv timme, sen fick jag åka hem. Väl hemma så bad pappa mig diska så det gjorde jag. Sen gjorde jag en sallad. Jag tänkte att jag inte skulle äta någonting onyttigt idag, men när min syster kom hem med en sttor påse godis var det inte så lätt att låta bli så jag åt nog tio bitar eller någontig. Men jag hade ju planerat att gå på promenad idag och det hade ju passat sig aldeles underbart eftersom att jag åt godis. Men nu regnar det så jag vill inte gå ut. Det suger.

Efter maten somnade jag en liten stund och det var riktigt välbehövligt. Men bara en halvtimme eller någonting. Så det är nog inga problem för mig att somna ikväll.

Jag har en ny kompis. Lålah. Lålah gillar att dricka whisky. Eller rättare sagt hon gillar att röka whisky. Lålah har en bästa kompis som heter Kålah. Hon brukar kliva upp en kvart tidigare på morgnarna för att föna håret. Men sen inser hon alltid att hon inte behöver föna håret för att hon aldrig duschar på morgonen.
Haha!

Imorgon ska jag på studentfest. Mina tjejer tar ju studenten. Det ska bli så roligt.

Skriver sen.

Kommentarer
Postat av: Max

Hahaha va? :D

2009-04-01 @ 06:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0